11 Ekim 2012 Perşembe

Bugünlerde çok dinlediğim güzel bir parça

video
ailece çok sevdiğimiz bir parça teşekkürler bizden EBRU GÜNDEŞ 'e
can dostlarım bu aralar baya bi ara verdim bloğuma forumlara sizleri çok özlüyorum fakat bir hayli telaşım var inşallah en yakın zamanda görüşmek dileğiyle diyorum doğum günüm ekimin 8 iydi resimler var 2 gün doğum günü kutladım arkadaşlarımın sayesinde çok mutlu oldum bileare paylaşıcam görüşmek dileğiyle

7 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun nice senelere şarkı harika zaen ebruyla sezeni tek geçerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşım çok teşekkür ederim.bende çok severim görüşmek dileğiyle

      Sil
  2. Doğum gününüz kutlu olsun,gecikmişim ama:(Allah sağlıklı,mutlu nice yaşlar nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mutluluklar sokağı arkadaşım

      Sil
  3. Attractive section of content. I just stumbled upon your
    site and in accession capital to assert that I acquire in
    fact enjoyed account your blog posts. Any way I will be subscribing to your augment and even I achievement
    you access consistently quickly.
    Here is my web-site : Oyunu

    YanıtlaSil
  4. Slm canım mesajını aldım,iyi olduğuna çok sevindim.Merak ediyordum.Nereye gidiyorsun canım aynı yerdemisin.Kolaylıklar diliyorum kendine iyi bak çok öpüyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. foçadan akçaya taşındık goncacım evler çok güzel deniz desen var şimdilik kiraladık 1 yıl sonra duruma göre satın alıp yerleşiriz diye düşündük öptm canım görüşürüz daha eşyaları eve attığımız gibi duruyo oğlanıda bulgaristana gönderdik hep telaş aynı günlere denk geldi neyseki tatlı telaşlar yerleşince tekrar foruma gelicem

      Sil

modellerim

el emeklerim