29 Nisan 2012 Pazar

yeni bir çekiliş kumaş sever dostlarım

http://nurgulgulce.blogspot.com/2012/04/renk-renk-kumas-hediye-ediyoruuuuum.html bu bloğa tıklayın ve arkadaşımızın çok güzel hediyelik kumaşlarına sahip olma şansını yakalayın hemde yanında çiçek tohumlarıyla ben şansımı denemek istedim.Aynı zamanda yarışma şahane ama biryandanda bahane böylesine güzel bir blok arkadaşımı izlemeye fırsatım oldu.Yenide hazır kumaşların cinsini ve dikiş öğrenmeye başlayan biri olarak beni çok mutlu etti.Sizlerde buyrun  birde bukadarda değil kumaşlar devamı arkadaşımızın bloğunda hemen tık tık

4 yorum:

  1. güzel dileğin için teşekkürler arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. bence de.. eminim bu kumaşlar senin elinde harika şeylere dönüşecektir

    YanıtlaSil
  3. çok sağol ablam bi heveslendim şu dikişe inşallah üstesinden gelirim şimdi gömlek dikmeyi öğreniyorum yaka ve kollar kaldı bitsin yakında 3 parça ekleyeceğim

    YanıtlaSil

modellerim

el emeklerim